بررسی تاثیر خوردن غذا در یک زمان مشخص بر روی کاهش وزن

بررسی تاثیر خوردن غذا در یک زمان مشخص بر روی کاهش وزن، پایبندی به یک بازه زمانی خاص می‌تواند به معنی تفاوت بین ناامیدی و نتیجه گرفتن باشد. اگر شما سعی می‌کنید که وزنتان را ثابت نگه دارید یا چند پوند وزن کم کنید، شاید بخواهید علاوه بر خوردن سالاد به جای همبرگر، کار دیگری نیز انجام دهید: تحقیقات جدید نشان می‌دهد که نه تنها چیزی که می‌خورید بلکه زمانی که آنرا می‌خورید نیز می‌تواند به سایز کمر شما اضافه کند یا باعث کاهش وزنتان شود. با ما همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

ادامه مطلب: بررسی تاثیر خوردن غذا در یک زمان مشخص بر روی کاهش وزن

آیا مصرف گیاه خار مریم، شکلات و مخمر سنت جان باعث شادی و سرزندگی می شود؟

آیا مصرف گیاه خار مریم، شکلات و مخمر سنت جان باعث شادی و سرزندگی می شود؟، با ما همراه باشید تا شما را با سه گیاه دارویی شادی آور آشنا کنیم.

ادامه مطلب: آیا مصرف گیاه خار مریم، شکلات و مخمر سنت جان باعث شادی و سرزندگی می شود؟

برنامه 28 روزه رژیم لاغری و کاهش وزن

برنامه 28 روزه رژیم لاغری و کاهش وزن، در این مقاله قصد داریم یک رژیم غذایی برای شما معرفی کنیم که با رعایت کردن آن به مدت 28 روز می توانید هفته ای دو تا سه کیلو وزن کم کنید. با ما همراه باشید.

ادامه مطلب: برنامه 28 روزه رژیم لاغری و کاهش وزن

علائم کمبود پروتئین چیست، چه کسانی در معرض کمبود پروتئین قرار دارند و در صورت کمبود پروتئین، چه کاری باید انجام دهیم

علائم کمبود پروتئین چیست، چه کسانی در معرض کمبود پروتئین قرار دارند و در صورت کمبود پروتئین، چه کاری باید انجام دهیم، پروتئین برای موجودات زنده ضروری است. این ماده انرژی مورد نیاز بدن را تامین می‌کند و به بدن ما کمک می‌کند به خوبی بازسازی شود. پروتئین از آمینواسیدهای زنجیره بلند تشکیل شده است که بلوک‌های ساختمانی عضلات محسوب می‌شوند. بدن شما ۱۱ آمینو اسید را تولید می‌کند ولی ۹ مورد از آمینو اسیدها که به آن‌ها آمینو اسید ضروری گفته می‌شود باید توسط مصرف غذاها تامین گردد. خوب حالا سوال اینجاست که از کجا باید بفهمیم بدن ما دچار کمبود پروتئین شده است؟ در این مقاله قصد داریم نشانه‌های کمبود پروتئین را بیان کنیم. به یاد داشته باشید که همانند سایر کمبود‌ها، نشانه‌ها و علایم می‌تواند دلایل دیگری داشته باشد بنابراین برای تشخیص دقیق باید به پزشک متخصص مراجعه شود.

ادامه مطلب: علائم کمبود پروتئین چیست، چه کسانی در معرض کمبود پروتئین قرار دارند و در صورت کمبود پروتئین، چه...

برای اینکه بتوانیم به رژیم غذایی برای لاغری پایبند باشیم به چه نکاتی باید توجه کنیم

برای اینکه بتوانیم به رژیم غذایی برای لاغری پایبند باشیم به چه نکاتی باید توجه کنیم، زمانی که صحبت از رژیم غذایی به میان می‌آید، عادت‌ها و هوس‌ها می‌تواند بسیار مضر باشد. تقریبا یک الی دو هفته طول می‌کشد تا بتوانید عادت‌های غذایی خود را تغییر دهید. کنار گذاشتن فست فود شاید آسان باشد اما سخت‌ترین بخش آماده کردن وعده‌های غذایی مناسب روزانه و به همراه داشتن آن است. برای هفته اول اینکار بسیار دشوار و زمانگیر خواهد بود بنابراین خود را برای برخی از چالش‌ها آماده کنید. به عنوان مثال، فرض کنید که همیشه برای خوردن نهار به بیرون می رفتید اما حالا باید وعده غذایی خود را در منزل و بر اساس دستورالعمل‌های موجود تهیه کنید.

ادامه مطلب: برای اینکه بتوانیم به رژیم غذایی برای لاغری پایبند باشیم به چه نکاتی باید توجه کنیم